Connexion
Mot de passe perdu ?
Je souhaite créer un compte
18/6/2015 : Nouvelle opération de maintenance sur le site.
N'hésitez pas à nous signaler les problèmes éventuels.
Actus Michel Vaillant www.michelvaillant.com Forum / Actus Michel Vaillant /

Jean Graton Ouvrage Biographique

Page Page 8 of 8:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8 
Auteur wims
Membre
#106 | Posté le: 26 Avr 2019 22:14
Rob Regentag
Google translate doet wonderen Rob ;-)
Auteur Rob Regentag
Membre
#107 | Posté le: 14 Mai 2019 17:54
Gelijk heb je.... Laat ik de uitdaging aangaan. Is het een aanrader?? Merci Wims...
Auteur wims
Membre
#108 | Posté le: 14 Mai 2019 21:11
Rob Regentag
Rob deze site is echt een aanrader. Dit is zonder meer het universum voor de Michel Vaillant fan. Hier valt zoveel te ontdekken over Michel Vaillant. Als je gaat bladeren en zoeken op de onderwerpen op dit forum heb je een garantie voor weken of zelfs maanden leesplezier. Zelf post ik al vele jaren heel veel op deze site. Samen met mij zijn er nog enkele leden die zoveel weten over Michel Vaillant dat je veel zult tegenkomen dat je nooit hebt geweten over Michel Vaillant. Vooral ook omdat niet alles van Michel Vaillant in de Nederlandse taal is verschenen.
Prettige bijkomstigheid.....Je kunt je kennis van de Franse taal hier flink oppoetsen. ;-)
Auteur Rob Regentag
Membre
#109 | Posté le: 16 Mai 2019 21:52
wims
Dag Wims.... Dank voor je antwoord. Ik ben al bijna 47 jaar fan van Michel Vaillant. Ik geniet van de topics in dit forum! Ook ik ga mijn Frans oppoetsen!
Auteur svenskel
Membre
#110 | Posté le: 16 Mai 2019 23:15
Rob Regentag:
Ook ik ga mijn Frans oppoetsen!

Dus, we moeten nu beginnen door in het Frans te schrijven!
 Page Page 8 of 8:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8 
Actus Michel Vaillant www.michelvaillant.com Forum / Actus Michel Vaillant / Jean Graton Ouvrage Biographique Top
Votre réponse Cliquez pour remonter le message

Pour vous identifier sur le forum, connectez-vous à votre compte Michel Vaillant.